Klachten

 

Vragen of klachten?

 

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Wat kunt u doen?

 

  1. Blijf er niet mee zitten maar spreek ons erop aan! Dan proberen we er samen uit te komen. U kunt het best even vooraf contact leggen via de balie, zodat de tandarts tijd voor u kan maken.
  2. U kunt ook kijken op Allesoverhetgebit.nl https://www.allesoverhetgebit.nl of uw vraag daar beantwoord kan worden. Of win telefonisch advies in bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) tel. 0900 202 5012.

https://www.allesoverhetgebit.nl/contact/,

  1. Is uw klacht nog niet opgelost, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT https://www.knmt.nl/voor-patienten/help-ik-heb-een-klacht, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.
  2. Komt u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uit, kunt u voor €75 een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg  https://www.geschilleninstantiemondzorg.nl/. Dan wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld.

 

Meer informatie

 

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op Allesoverhetgebit.nl https://www.allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP)  https://www.allesoverhetgebit.nl/contact/, tel. 0900 202 5012. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.

Websiteinstellingen
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg
Verberg